Ulkomainonta tavoittaa tehokkaasti MM-Tuningin kohderyhmän

MM-Tuning on Raisiossa toimiva autonpuhdistuksen erikoisliike, jonka pääasialliset palvelut ovat ikkunoiden tummennukset sekä keraamiset pinnoitteet. Yrityksen kohderyhmä on selvä; tavoitteena on tavoittaa autoilijat.

Monet markkinointikanavat ovat tulleet MM-Tuningille tutuksi vuosien varrella, mutta nyt markkinointia on suoraviivaistettu. Kun kohderyhmänä on laajasti autoilijat, tienvarsilla sijaitsevat mediataulut ovat olleet yrityksen valinta. Päätöksen keskiössä on osuva kohderyhmä, mainoskanavan helppous sekä hyvät kokemukset.

-Kokemukset ulkomainonnasta ovat todella positiiviset, yhteydenottojen määrä räjähti tänä vuonna ja kaupallisesti vuosi on ollut kaikkien aikojen paras yrityksellemme. Emme ole tehneet markkinointikanaviimme muutoksia lukuun ottamatta ulkomainonnan panostuksia, kertaa yrityksen toimitusjohtaja Mika Leino.

MM-Tuning markkinoi tunnistettavalla ilmeellään selkeästi palvelut esiin tuoden. Ulkomainoskampanjat ovat pitkäjänteisiä ja mukaan on valikoitu mediatauluja yrityksen sijainti ja kohderyhmä silmällä pitäen.

Toisto samojen sijaintien ohi meneville kuluttajille on tuottanut tulosta, kertaa Leino.

-Ulkomainonta on ollut meille helppo toteuttaa ja tavoitamme tehokkaasti pääkohderyhmämme, eli autoilla liikkuvat ihmiset. Yrittäjän näkökulmasta yhtälö on lopulta aika yksinkertainen ja kun tulosta on samalla meille aikaa säästäen tullut, ei voi kun todeta, että kanava on meille erittäin toimiva.

Tutustu MM-Tuningin toimintaan täällä!

Onko tavoitteenasi tavoittaa tielläliikkujat? Ota meihin yhteyttä!