Vähemmän on enemmän
Noudatathan aineisto-ohjeita, jolloin mainokset toimivat näytöissä parhaiten. Katsojan käyttämä aika ja etäisyys ulkomainostaulusta kannattaa huomioida mainosta tehtäessä. Kuvat ovat tehokkaita, mutta liian yksityiskohtaisia kuvia kannattaa välttää. Värien käyttö tehostaa mainoksen viestiä. Tummapohjainen mainos toimii digitaalisessa mediapinnassa parhaiten ja on myös selkeästi vaaleapohjaista energiatehokkaampi. Erityisesti suosimme välttämään puhtaan valkoista taustavärinä. Pyydä tarvittaessa apua mainoksesi tuottamiseen, autamme mielellämme!
Mainostaulujen aineisto-ohje
Katseluetäisyydet ovat täysin eri luokkaa digitaalisen ulkomainostaulun ja tietokoneen näytön välillä, siksi resoluutiomme ovat alhaisia. Näet taulukohtaiset aineistokoot näppärästi täältä. Standardikuvasuhde on 16:9.
Spotin kesto | Sovitusti ja kohteen mukaan, pääosin 5 / 10 / 30 sekuntia |
Toistomäärät | Taulukohtaisia, yleisin mainoskiertomme on 120 sekuntia |
Aineistokoko | Kampanjakohtaisia, ota tarvittaessa yhteyttä meihin |
Kuvat | JPG |
Videot | MPEG4 |
Aineiston toimitus
Pyydämme toimittamaan aineiston mainosviikkoa edeltävän viikon keskiviikkona klo 16:00 mennessä osoitteeseen: aineisto@medialiiga.fi
Digital specification
You will find our digital specific aspect ratios here. Our standard aspect ratio is 16:9.
Creative dimensions: 1920 px x 1080 px landscape
Standard slot length: 5 and 10 seconds
File type: JPG or MPEG4 (not supported on all billboards)
Please send the material at least 3 business days in advance to aineisto@medialiiga.fi
If you have any questions regarding the digital specifications please contact aineisto@medialiiga.fi