Ulkomainonnan kesäpaketit 2025

Tavoita kesän vilkkaat liikennevirrat kanssamme! Medialiigan ulkomainonnan kesäpaketit tarjoavat kustannustehokasta näkyvyyttä myös kesällä 2025. Paketit ovat erinomainen ratkaisu kesällä näkyvyyttä tavoitteleville mainostajille, oli tavoitteesi sitten paikallinen tai laajempi valtakunnallinen näkyvyys. Suomen kesä pitää sisällään eloisia kaupunkien keskustoja sekä maanteillä liikkuvia kuluttajia, ja juuri näitä mainoskontakteja haluamme kanssasi tavoittaa.

Kesäpaketin avulla saat mainoksellesi kattavan määrän toistoja, joka on olennainen osa ulkomainonnan tehoa. Tarjouspaketteja on saatavilla rajoitettu määrä rajoitetuissa mediapinnoissa ja kuten aina, parhaat sijainnit varataan ensin.

Digitaaliset ulkomainoskampanjat ovat tehokkaita, mutta ennen kaikkea myös nopeasti ja helposti toteutettavissa. Juuri tämän digitaalisuuden ansiosta ulkomainonta on myös kustannustehokasta. Jokaiselle kampanjabudjetille löytyy varmasti sopiva ratkaisu ja olemme apunasi myös mainosaineiston tuottamisessa tarpeen mukaan.

Valmiiden tarjouspakettien lisäksi voimme räätälöidä juuri teidän yrityksen tarpeisiin sopivan tarjouksen. Tarjouspaketit ovat voimassa aikaisintaan 16.6.2025 alkaville ja viimeistään 31.8.2025 loppuville kampanjoille.

Kesäpaketteja on saatavilla seuraavissa kaupungeissa:

Turku
Raisio
Kaarina
Lieto
Salo
Hämeenlinna
Forssa
Hyvinkää
Tampere
Nokia
Pirkkala
Pori
Ulvila
Imatra
Lappeenranta
Mikkeli
Järvenpää
Kerava
Loviisa
Lohja
Kirkkonummi
Kangasala
Porvoo
Espoo
Helsinki

Mitä kesäkampanjan suunnittelussa ja kohdentamisessa tulee ottaa huomioon?

Kaupungit täyttyvät kesälomamatkaajista, mutta myös vapaa-aikaa vietetään entistä enemmän liikkeellä kodin ulkopuolella. Monissa kaupungeissa, kuten Naantalissa ja Porvoossa palveluja käyttävien kuluttajien määrä kasvaa merkittävästi kesäaikaan. Mainonnalla voidaan siis tavoittaa kesästä nauttivia paikallisia, kaupunkilomailijoita sekä autolla toisaalle esimerkiksi mökille suuntaavaa kansaa.

Mainossuunnittelu:

Kesällä mainonta tavoittaa tavallista enemmän matkailijoita, joille alueen palvelut ja niiden sijainnit eivät ole välttämättä tuttuja ja kulutuskäyttäytyminen poikkeaa alueen asukkaista. Kaikki tämä kannattaa ottaa huomioon mainosta suunniteltaessa. Muista selkeä brändin esiintuonti ja rakenna mainosviesti lyhyelle aikajänteelle sopivaksi esimerkiksi päivätarjousten muodossa. Myös sijaintia ja saavutettavuutta on hyvä korostaa tavallista enemmän.

Ajankohta:

Tapahtumat värittävät jokaisen kaupungin kesää ja ne on myös helppo hahmottaa tarjolla olevista tapahtumakalentereista. Kun on selkeä kuva milloin kuluttajat ovat liikkeellä, on helppo suunnitella mainonnan aikataulut sen mukaisesti. Monella tapahtumalla on myös oma selkeä kohderyhmänsä. Mainonnan ajankohdassa on ehdottoman hyvä huomioida lomaliikenne, jonka kovimmat ruuhkahuiput ovat niin ikään ennakoitavissa.

Mainonnan sijainnit:

Suurin osa mediatauluistamme sijaitsee kaupunkien sisääntuloväylillä ja näihin ajoittuvat ruuhkahuiput kannattaa ehdottomasti ottaa huomioon. Lisäksi monen väylän mediataulu tavoittaa laajemmallekin alueelle suuntautuvaa lomaliikennettä tehokkaasti. Tästä hyvänä esimerkkinä toimii Kaarinan Krossin mediataulu, joka tavoittaa kattavasti Paraisille ja sitä kautta saaristoon rengasreitille suuntautuvan liikenteen.

Meillä on yli 10 vuoden kokemus kesän ajan ulkomainonnasta, joten olemme erittäin mielellämme apuna jo kampanjan suunnitteluvaiheessa. Ota yhteyttä!