Medialiiga siirtyy ohjelmallisen ostamisen aikakaudelle

Ohjelmallisen ostamisen suosio kasvaa ja nyt myös valikoidut Medialiigan mediataulut ovat ohjelmallisesti ostettavissa.

Medialiiga on solminut yhteistyön Vistar Median kanssa. Vistar Media on kansainvälinen toimija, joka toimii erityisesti ohjelmallisesti ostettavan digitaalisen ulkomainonnan parissa. Yhteistyön tuloksena valikoidut mediataulumme ovat ostettavissa myös ohjelmallisesti.

Ohjelmallinen ostaminen kytkee mediataulut lukuisiin myyntijärjestelmiin ja täydentää digitaalisen ulkomainonnan ostamisen väyliä. Mainonnan suunnitteluun saadaan hyötyä erityisesti laajoja monikanavaisia kampanjoita suunniteltaessa, kun digitaalinen ulkomainonta on ostettavissa samalla tapaa kuin muut käytössä olevat markkinointikanavat. Myyntijärjestelmät mahdollistavat lisäksi monipuolisen jatkuvasti kehittyvän kohdentamisen esimerkiksi sää- ja sijaintidatan avulla. Etuna on myös kokonaisvaltainen kampanjan sisällön päivittäminen, sekä kampanjan etenemisen seuraaminen reaaliaikaisesti.

-On hienoa, että voimme tarjota uuden tavan ostaa ja hyödyntää ulkomainontaa, sekä mediataulujamme. Ohjelmallinen ostaminen on tehnyt pitkään tuloaan alallamme ja Suomen ulkomainosmarkkinoilla. Toimijat sekä järjestelmät ovat vuosien varrella kehittyneet ja vauhti tulee ehdottomasti vain tästä kiihtymään. Samalla Suomen digitaaliset mediapinnat kytkeytyvät vahvemmin osaksi kansainvälistä verkostoa ja siinä on ehdottomasti iso potentiaali, kommentoi toimitusjohtaja Antti Vääri.

Haluatko kuulla lisää aiheesta?

Ota yhteyttä:

Matti Manninen, markkinointi- ja viestintäpäällikkö
matti.manninen@medialiiga.fi
puh. 0440 350 500