Yhteistyö Red Carpet Film Festivalin kanssa jatkuu vahvana

Yhteistyö Medialiigan ja Red Carpet Film Festivalin välillä jatkuu vahvana myös vuoden 2020 tapahtumaa kohti mentäessä. Suomalaisen elokuvan festivaali järjestetään elokuun lopussa jo neljättä kertaa ja Hyvinkäälle saapuu jälleen niin elokuva-alan tähtiloistoa kuin eturivin artistejakin. Tapahtuma on ottamassa yhä vahvempaa jalansijaa suomalaisten kesätapahtumien joukossa - viime vuonna nelipäiväinen festivaali keräsi kaikkiaan 17 000 kävijää, valittiin vuoden 2019 tapahtumaksi ja on Shortlistalla vuoden 2019 Voittokilpailussa.

-Red Carpet juhlii kotimaista elokuvaa Hyvinkäällä aina elokuun lopussa ja sen markkinointi perustuu visualisuuteen. Mainoselokuvat ovat mitä parhainta materiaalia Medialiigan näytöille ja Hyvinkään sekä sen lähialueiden asukkaille tuskin jää epäselväksi, että punainen matto levitetään elokuun lopussa juuri Hyvinkäälle. Medialiiga on kasvava toimija ja tarjoaa koko ajan myös enemmän valtakunnallista näkyvyyttä. Pidän pitkäjänteisestä yhteistyöstä ja onkin mielenkiintoista nähdä, missä olemme Medialiigan kanssa kolmen vuoden päästä, kommentoi Red Carpetin taiteellinen johtaja Antti Luusuaniemi.

Medialiigan toimitusjohtaja Antti Vääri näkee yhteistyökumppanuuden erittäin toimivana.

-Yhteistyö Red Carpetin kanssa on ollut nähdäkseni malliesimerkki molemmin puolin toimivasta yhteistyöstä mediatoimijan ja tapahtumajärjestäjän välillä. Otimme osaa tapahtumaan sidosryhmiemme kanssa viime kesänä ja konsepti oli oikein onnistunut kannaltamme. Toisaalta Red Carpetilla on aktiiviset markkinointitoimenpiteet ja intressit näkyä niin Hyvinkäällä kuin lähipaikkakunnillakin säännöllisesti. Digitaalinen ulkomainonta sopii hienosti tähän tarpeeseen, kun mainosmateriaalit saadaan helposti pidettyä ajankohtaisina kulloisenkin mainosviestin mukaisesti ja kohderyhmä heillä on myös laaja.

Onko Red Carpet Film Festival uusi tuttavuus? Tutustu festivaaliin tarkemmin täällä!

Kuvat: Red Carpet Film Festival

Lisää uutisia