Ulkomainonta osana laajentuvan Uuni Pizzerian markkinointia

Kuvassa Kupittaan Uuni Pizzerian avajaismainontaa.

Muutamassa vuodessa Turun Martin yhden toimipisteen pizzeriasta jo viiden ravintolan yritykseksi laajentunut Uuni Pizzeria löytyy nykyisin Turun lisäksi myös Kaarinasta, Naantalista sekä Salosta. Mutta mitä täytteitä löytyy laajentuvan yrityksen markkinoinnista? Seuraavassa siitä kertoo yrittäjä Lauri Kokko.

Mitkä ovat Uuni Pizzerioiden pääasialliset markkinointikanavat?

-Käytämme käytännössä ainoastaan digitaalisia kanavia. Somemainonnan lisäksi käytössä on siis myös esimerkiksi digitaalinen ulkomainonta.

Millaisten mainosviestien kanssa olette olleet esillä ulkomainonnassa?

-Nyt meillä on tietysti ollut ajankohtaisena teemana uusien ravintoloiden avajaiset, johon ulkomainonta sopii erinomaisesti kun mainonnan sijainnin voi valita avattavan ravintolan mukaan. Lisäksi olemme mainostaneet erilaisia etuja ja alennuksia.

Mitkä ovat kokemuksenne ulkomainonnasta?

-Hyvät kokemukset. Kaikki on toiminut sovitusti ja ulkomainonnalla on varmasti osuutensa, että olemme saaneet mukavasti uusien ravintoloidemme toiminnat käyntiin.

Kerro vielä mihin olette tähdänneet mainoksia suunnitellessanne?

-Mainoksemme ovat olleet aina yksinkertaisia, nopeasti hahmotettavissa ja mahdollisimman selkeitä. Olemme panostaneet siihen, että mainos näyttää kiinnostavalta sekä huomiota herättävältä ja se sisältää riittävästi väriä kiinnittämään huomion.
 

Mikäli lukiessa iski pizzanhimo, Uuni Pizzerian sivut löydät täältä!

 

Lisää uutisia