OP-Teräksen onnistunut kampanja toi liidejä ja näkyvyyttä

Ylöjärveläinen OP-Teräs Oy on perinteikäs yritys, jonka toiminta juontaa juurensa jo vuodesta 1972. Vuosien varrella pienestä perheyrityksestä rajusti laajentunut yritys toimii metalliteollisuuden alihankinta- ja sopimusvalmistusyrityksenä. Tuotteiden skaala on laaja, mutta pääasiakkaina toimivat suuret kaivos- ja murskainteollisuuden yritykset.

Ulkomainoskampanjassa palveluista nostettiin esiin laserleikkaus, cnc-koneistus sekä hitsauskokoonpano. Pääpaino oli siis puhtaasti tavoittaa potentiaalisia yrityksiä teollisuuden eri aloilta. Alla äänessä OP-Teräksen Arto Tirronen.

Kertaatko lyhyesti mitkä ovat pääasiallisia markkinointikanavianne?

-Eniten olemme mainostaneet urheilun kautta, tarkemmin sanottuna Tapparan ja Classicin liigajoukkueiden kautta. Meillä on ollut mainoksia ottelutapahtumissa sekä somessa joukkueiden kautta.

Mitä tavoitteita teillä oli ulkomainontakampanjallenne?

-Tavoitteena oli saada muutamia uusia kontakteja ja yhteydenottoja. Lisäksi vahvistaa muistiin jo olemassa oleville asiakkaille meidän nimeä.

Mikä oli kohderyhmä jota tavoiteltiin?

-Kohderyhmä oli tuottava teollisuus joka tarvitsee hitsattua ja koneistettua tavaraa. Kohdennettiin mainoksen sisällön kautta myös laserleikkaukseen, joka on yksi tuotteistamme ja jossa meillä on kapasiteettia.

Kampanja on nyt ohi, mitkä kokemukset teille jäi ulkomainonnasta?

-Meidän olettamus on, että saimme joitain uusia kyselyitä kampanjan kautta. On myös positiivista, että olemassa olevat asiakkaat näkevät meidän mainoksen. Se kasvattaa luottamusta kun nimi näkyy hyvällä tavalla.

-Kampanja meni oikein mukavasti ja tilauskannastamme riippuen otamme varmasti tulevaisuudessakin kohdennettuja ulkomainoskampanjoita.

Tutustu OP-Teräksen toimintaan täällä!

Lisää uutisia