Onnistuneen ulkomainoskampanjan vaiheet

Mitä tulee muistaa ulkomainoskampanjaa suunnitellessa? Pienimmissä kampanjoissa muistilista on hyvinkin lyhyt ja mainonnan suunnittelu sekä toteutus suoraviivaista. Laajemmissa kokonaisuuksissa on kuitenkin enemmän huomioon otettavia asioita ja tätä helpottaaksemme olemme koostaneet seitsemän kohdan muistilistan.

Meiltä saat tukea ja kokemuksen tuomaa näkemystä jokaiseen kohtaan, joten ota toki yhteyttä mikäli tarvetta, oli kampanjasi suunnittelu missä vaiheessa tahansa.

 

Onnistuneen ulkomainoskampanjan 7 vaihetta

1. Markkinoinnin tavoitteiden määrittely
2. Kohderyhmien sekä markkinoinnin sijaintien tunnistaminen
3. Mainospintojen valinta ja varaus
4. Tavoitteiden mukaisen mainosviestin suunnittelu
5. Mainosviestin visualisointi kanavaan sopiviksi aineistoiksi
6. Mahdolliset tukitoimet liiketoiminnassa sekä omissa viestintäkanavissa
7. Seuranta, mittarointi, raportointi sekä pitkän aikavälin johtopäätökset

Mainospinnat voit valikoida vaivatta kampanjatyökalussamme, tutustu siihen täällä!

Lisää uutisia