Makerspoint tavoittaa ulkomainonnalla myös yritysasiakkaat

Turkulainen painotalo Makerspoint omaa yli 30 vuoden kokemuksen painotuotteiden parista. Aktiivisesti toimintaansa ja markkinointiansa kehittävä yritys on myös tietyllä tapaa ulkomainostoimija teippausten ja valomainosten asiantuntijana. Pääpaino on yritysasiakkaiden parissa.

Yritys on laajalti tunnettu osaaja Turun seudulla ja myös varmasti monelle tätä tekstiä parhaillaan lukevalle tuttu. Pitkäjänteinen työ on siis tuottanut tulosta.

***

Makerspointin toimitusjohtaja Juuso Anteroinen näkee, että Makerspointin markkinoinnin kolme kulmakiveä ovat imagollinen markkinointi, löydettävyysmarkkinointi ja suosittelut. 

Imagollisessa markkinoinnissa yritys suosii ulkomainontaa.

-Imagollisessa markkinoinnissa suosimme ulkomainontaa digitauluissa, koska sen konversio on selkeästi osoitettavissa. Hyöty näkyy sekä kotisivujen kävijämäärän nousuna, että tarjouspyyntöjen määrän lisääntymisenä. Näkyvyys tauluissa on tunnettuuden kannalta tärkeää ja tämä tunnettuus tukee myös muuta markkinointiamme sekä myyntiämme, avaa Anteroinen.

Digipintojen joustava käytettävyys markkinoinnissa saa pisteet myös Anteroiselta.

-Medialiiga on aina tarjonnut loistavaa asiakaspalvelua, erityiskiitos vielä joustavuudesta ja nopeudesta. Parhaimmillaan olemme saaneet kampanjamme pyörimään välittömästi tilauksesta. Voin lämpimästi suositella kaikille ulkomainontaa ja Medialiigan palveluita.

Makerspointin laajaan palveluvalikoimaan ja tuotteisiin voit tutustua täällä.

Lisää uutisia